Çocuklu Hayat

Çocuklu Hayat

24 Şubat 2015 Salı

BİZDEN HALLER...

Günaydın olsun hepimiz için hayırlı güzel haberler alacağımız güzel bir gün olsun...
Sabah çayıyla başlayalım postumuza :) İş yerindeki çay ocağımızla aramızda soğuk bir koridor olması nedeni ile tabi buna bir çaycımızın olmaması da eklenince sıcak çay içmek bir hayal oluyordu. 
Ya da her daim sıcak çay bulamıyordum. 
Sürekli sızlanmalarım dikkat çekmiş olacak ki sağolsun eşim bardak termos almış benim için
Hee hee sevindirik oldum tabi :)))

PERİ GAZOZU ÇOCUKLU HAYAT ile ilgili görsel sonucu

Hediyenin her türlüsünü severim de en çok da ihtiyacıma karşılık verenini severim. 
Bardak termosu üniversite yıllarımda yurtta kullanmışlığım vardı.
Kullanışlı güzel bir icat...
Allah razı olsun kim akıl ettiyse...

En son benim çocukluğumda buralara bu kadar kar yağdığını hatırlıyorum.
Geçen haftayı yoğun kar yağışıyla kapattık.
Hem kar yoğundu hem de benim işler :)
İşlerimin yoğun olması sebebiyle tazecik körpecik çiçeği burnunda bloğumu boynu bükük bırakmak zorunda kaldım :(

Yoğun haftanın içinde kitap okumak nerdeyse hayal oldu. İşte nefes alacak zaman yoktu zaten bunun üstüne evde bir de Onur'un artan kudurukluğu eklenince olaya bu şekilde çözüm buldum. Aslında bu durumda vicdanımı sızlatmıyor değil hani çocuğu televizyona yönlendirmek ne kadar doğru o da tartışılır.
İki arada bir derede kalma deniyor buna sanırım :)
Ya da yardan da geçesim yok serden de :)))

DİKKAT GÜÇLENDİRME ÇOCUKLU HAYAT BLOGSPOT ile ilgili görsel sonucu

Hem kitap okumaya zamanım yok hem de kitap alıyorum. Aslında geçen senenin kitapları bunlar ama ben eksik kalmayayım dedim. Bu kadar tavsiye varken alayım kitaplarımı dursun bir köşede.
Araya bir de Görkem için ilk okuma kitabı sıkıştırdım. Bir tek şeyi atlamışım yazarı yabancı ama içindeki hayvanlara yabancı isim vereceğini düşünemedim. Henüz onu okumaya başlamadı ama zorlanacağını düşünüyorum.
Neyse bu da çerez olsun okusun evlat...

 

Efenim burada da Görkem beyin isteksiz ödev yapış hallerine tanık oluyoruz. 1. sınıf matematik problemi çözüyor saç baş ter içinde..
Evin içinde az önce babayla maç yapıp, halılarımı umarsızca kaydırırken pek keyifliydi kendileri...
Sıra ödeve gelince suratın hali şekil 1 figür A :)



Görkem ödev yaparken Onur da kağıt kalem istiyor. Çiçek yap, abla yap, abi yap, araba yap yap da yap...
Bir tarafta Görkem'e ödev yaptırırken diğer taraftan Onur'a resim yapıyorum. Sonra Görkem oooo anneee ne kadar güzel resim yapıyormuşun vayy canına ben daha iyisini yapabilirim diye hooopp bizim kağıda bişeyler yapmaya başlıyor.
Matematik problemleri bir kenarda duradursun ders resme dönüyor...
Hal böyle olunca ödevler uzadıkça uzuyor benim sabır azalıyor böyle bir ters orantının içinde gidip gelirken uyku saati geliyor....


Herşeyimiz törenle her yere beraber gideriz biz.
Dişlerini fırçalarken bile abisi nasıl yapıyorsa öyle yapacak illa.
Küçücük minicik fırça tutan elleri tam yemelik...
Bu sahneler yorucu olduğu kadar da değişik bir haz veriyor insana...
İyiki varlar Allah acılarını göstermesin, herkesin evladıyla birlikte benim yavrularımı da tüm kötülüklerden korusun... (Amin)


Normalde hadi gel oğlum okuyalım desem zoruna gidiyor. O da haklı kendince hem 2-3 sayfa ödev yap, hem İstiklal Marşı'nın 10 kıtasını ezberle, hem de kitap oku. 
Öflemeler pöflemeler isyanlar başlıyor...
Yatmadan önce her gün 1 sayfadan oluşan  küçük hikayecikler var onu okutuyorum.
Bunun ince ayarını da iyi verdim tabi. 
"Artık okumayı öğrendiğine göre bundan sonra ben sana değil, sen bana masal okuyacaksın"
Yedi yedi pek güzel yedi :))
Anneme masal okuyormuşum diye pek bir keyifli... 
Onur'un da şekli sabit her gün illa oraya çıkacak abisinin tepesinde kendine ait masal kitabını karıştıracak. 


Burada postuma son verirkene aman oğulcanlara MAŞALLAH demeyi unutmayın...
Sağlıklı, huzurlu, mutlu, günler... 

2 yorum:

  1. En kocamanından bir maşallah :)
    Bir Daha Bak beğendiğim Jodi Picoult kitaplarından, diğer kitaplarını da öneririm.
    Bin Muhteşem Güneş de yazarın kendine özgü tarzını belli ettiği hikayelerden. Seversin umarım
    Kolay gele :)

    YanıtlaSil

Okuduysanız ve yorum bırakırsanız sevinirim :)