Çocuklu Hayat

Çocuklu Hayat

6 Şubat 2015 Cuma

Blog Açma Sebebimize Gelelim...

bloğa merhaba ile ilgili görsel sonucu
Merhabalar, 

Zaman buldukça çeşitli blogları geziyor, yazılarını okuyor, takip ediyordum. Ben çok öyle günlere giden, gezme gezen, çokça arkadaş oturmalarında bulunan bir kişi olmadığım için, blog anneleri, blog arkadaşları daha içten daha samimi geliyor. En azından dedikodunu yapmıyorlar :))

Çocuklarıyla kendi yağında kavrulan, onlar için sürekli araştıran, okuyan bir anne olarak kitapların bende bıraktıkları izler hakkında ufak notlar yazmak, okuduğum kitap adedini görerek kendimi daha fazla okumaya teşvik etmek, gündelik yaşadıklarımızdan notlar almak,  2 çocuklu hayatımdan paylaşımlar yapmak, beğendiğim yemek ve pasta tariflerini paylaşmak ve en çok da çocuklarıma yazılı hatıralar bırakmak için benim de bir bloğum olsun istedim. 

Sevgilerimle, 

5 yorum:

  1. Çok yenisin daha. Hoş geldin. Blog dünyası ve blog kardeşiliği çok zengin ve güzeldir.
    Yazdıklarını sonradan okumak da çok keyifli oluyor ayrıca.

    YanıtlaSil
  2. Hoş buldum.Bu güzel ve zengin kardeşliğin içinde var olmak çok hoş.
    Güzel yazılarda buluşmak üzere...

    YanıtlaSil
  3. Hoşbuldum deeptone teşekkürler desteğin için :)

    YanıtlaSil
  4. Blog dünyasına hoş gelmişsiniz :)

    YanıtlaSil

Okuduysanız ve yorum bırakırsanız sevinirim :)