Çocuklu Hayat

Çocuklu Hayat

6 Şubat 2015 Cuma

Evde cips yapımı

Çocuklarına katki maddeli gıdalar yedirmekten oldukça kaçınan bir anne olarak cips cips diye krize giren oğulcanlara evde cips yapmaya karar verdim.
Tabi oğlumun elinin lezzeti işe girmeden asla olmaz. Oğlum diye söylemiyorum çok beceriklidir kendileri :)

İnternetteki çoğu tarif lavaş ekmekle yapılmış. Normal yufkayla yapılanlarda mevcut.
Ben lavaşı tercih ettim sanki dış görüntüsünden doritos tarzı bişey olacakmış gibi geldi.
Neyse harcımızı hazırladık, sürdük. Özenle kestik, önceden ısıtılmış fırına verdik. 




Pişme süresi çok kısa zaten koymamızla olması arasındaki süre 5 dakikadan daha az oluyor. 
Sonuç tabaktaki görüntüsü belki çok güzel ama tadını hiiiçççç beğenmedik. 
İlk ve son denememizdi tavsiye etmem boşuna zaman harcamayın derim ben...



Afiyet olamadı bize... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysanız ve yorum bırakırsanız sevinirim :)