Çocuklu Hayat

Çocuklu Hayat

9 Şubat 2015 Pazartesi

UÇURTMA AVCISI


ÇOCUKLU HAYAT ile ilgili görsel sonucu

8 milyonu aşkın kişi tarafından okunurken acaba ben ne yapıyordum diye düşünmedim desem yalan olur. Aslında kitap piyasasından oldukça uzak kaldığım için yine de haberim yoktu. 2 çocuklu hayata alışmak, işti bakıcıydı derken biraz zaman aldı. Sağolsun iş yerimden Sümeyracım hediye almış bana ve onun tavsiyesi üzerine okumaya başladım.


Afganistan'da monarşinin son yıllarında iki çocuğun yaşadıklarıyla başlıyor kitabımız.
Yürek burkan derinden etkileyen hikayesinin akıcı bir dili var.
Çocukların başından geçen olaylar içimi acıttı. Bazı bölümlerini göz yaşları içinde okudum. Bu annelik insanı iyice sulu göz yapıyor.
Arkadaşlık, ihanet ve sadakatin bedeline ilişkin bir roman. Babalar ve oğullar, babaların oğullarına etkileri, sevgileri, fedakârlıkları ve yalanları, bir yalanın insan hayatından aldıkları
Etkisinden uzun süre kurtulamayacağınız okunası güzel duygulu bir kitap...


Çoğu blogda kitap yorumlarından bahsediliyor, kitabın önden bir fotoğrafı muhakkak oluyor. Ama arka kapağına pek yer verilmiyor. Bloggerın yorumunu okuduktan sonra arka kapağını okumak istiyorum. Sonra internetten o kitabı açıyorum arka kapağını buluyorum derken baya bir yol kat etmem gerekiyor. Bu nedenle koyduğum her kitabın arka kapak fotoğrafını da mutlaka ekleyeceğim. Benim gibi düşünen arkadaşlarıma fikir edinmesinde yardımcı olsun. [Bir önceki cümleyi yazarkenki iç sesim: Açıklama yapmak zorunda değilim burası benim alanım, benim bloğum istediğim gibi at koştururum :))))]
Bol kitaplı günleriniz olsun :)




4 yorum:

  1. Okuyalı epey oldu, güzel bir kitaptı sahiden.
    Ben Küçük Ar'ıdan sonra böyle dramatik kitaplar okumamaya çalışıyorum. Çok uzun süre etkisinden kurtulamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben dramı seviyorum. Etkisinden kurtulmak için hemen başka kitaba sarılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Okuyali baya zaman oldu ama muhteşem bir kitap Khaled Hosseını diğer kitabı bir muhteşem güneşide tavsiye ederim oda cok dramatik :((
    Ayrıca yeni keşfettim blogunu paylaşımlar cok guzel kendi blogum da beklerim =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir muhteşem güneşe de bugün başlıycam inşallah
      Paylaşımlarımı beğendiğine sevindim hemen iadei ziyarete geliyorum :)

      Sil

Okuduysanız ve yorum bırakırsanız sevinirim :)