Çocuklu Hayat

Çocuklu Hayat

10 Mayıs 2016 Salı

Bi Challenge De Benden Gelsin...

challenge ile ilgili görsel sonucu
1. Müzik listenizdeki ilk 10 şarkıyı paylaşın. Dinlerken nasıl hissediyorsunuz?
Klasik bi enlerim olmadı dönemsel olarak sevdiğim takıldığım şarkılar var elbet. Bu aralar takıldığım deli gibi dinlediğim 
*Beyaz ve Ayla Çelik'in "Bağdat" düeti (linkte vereyim dilerseniz tıklar dinlersiniz ;) Şarkının sözleri, kadının sesinin tınısı 10 numara, e bi de beyaz girince eğlenceli :)

*Burcu Biricik "Hayat Şarkısı" dizinin tanıtım müziği tek izlediğim dizi olan hayat şarkısının baş rol oyuncusunun kendi sesinden söylediği şarkı müthiş belki de değildir kıza hayranım çok tatlı :)


*Kalben "Haydi Söyle" diyor. Yıllar yıllar evvel ben çocukkene İbrahim Tatlıses'ten dinlediğimiz arabesk alt yapılı şarkıya Kalben farklı bir yorum getirmiş. Kalben kim mi? Ayol kim olacak Halil Sezai'nin dişi versiyonu  :))

*Kutsi ve Meral Kendir düeti "Söz Konusu Aşk" Kutsi'yi severim zaten bu kızın sesini de sevdim. Çok hoş olmuş. 


*Biraz da hareketlenmek için Sıla'dan "Aslan Gibi" klibi bi harika kıpır kıpır, içten, sıcacık, hareketli...


*İpek Açar "Afet Oldu Hasretin" rahmetli Kayahan'ın anısına yazılmış söylenmiş bir şarkı, duygusal, vefa dolu...


*Mabel Matiz "Sarışın" bu adamın tarzını da çok beğeniyorum.  


*Selami Şahin&Burcu Güneş düeti "Ben Bir Tek Kadın Sevdim" aşk şarkılarından

*Mehmet Erdem "Olur O Zaman" oluru gideri olanlardan dinleyin dinleyin iyi gelir ruha müzik ruhun gıdasıdır. Hem emek emek bağlantı yaptım hepsi için dinleyin derim siz bilirsiniz valla kaybeden siz olursunuz. Bunların hiç birisinin öncelik sırası yok ruh halime göre dinliyorum işte... 


2. Göbek adınız nedir? Sizin için önemini anlatabilir misiniz?
Eskiden miydi o göbek adı işi şimdilerde hiç duymaz olduk değil mi? Yok yok istemezdim de zaten ben çift ismi bile sevmeyenlerdenim ;)

3. Cüzdanınızda neler olduğunu bizimle paylaşın.
Oooo yok yok. Para, kartlar, benim ve çocukların kimliği, vesikalık fotoğraf, önemli taksidi olan fişler, garantisi olan dosyaya koymaya üşendiğim faturalar, kimlik fotokopilerimiz, vs.. hatırladıklarım bunlar...

İyiki çanta sorulmamış :)

4. Kim veya ne olmadan yaşayamazsınız? Neden?
"Kim" olmadan demeyeyim çünkü ölümünü ve yokluklarının acısını yaşadığım insanlar olmadan da yaşanabildiğini gördüm. Anne ve babasız yaşamak acıtıyor, üzüyor ama yaşıyorum işte. Çünkü benim de evlatlarım var. Allah sevdiklerimizi bizlere bağışlasın diyelim en iyisi... 
Nesne kısmı daha kolay çay/kahve ve kitaplarım olmadan yaşamak boş gibi sanki ;)

5. Koleksiyonunu yaptığınız herhangi bir şey var mı?
Küçükken peçete koleksiyonum vardı. Şimdilerde ne böyle bir merakım ne de koleksiyonum var. 

6. Evcil hayvan olarak ne beslemek isterdiniz?
Benim tüylü hayvanlarla aram pek iyi değildir. Evde falan besleyemem yani. Kuşlarım vardı kaçırdım defalarca, tavşanım vardı çok küçükken o da kaçtı. Benden kurtulan kurtulana şimdilerde evde ablamın Görkem'e 4. yaş gününde aldığı kaplumbağamız var. Almaz olaydı :/ 4-5 yaşlarında elinizden öper bir su kaplumbağamız var.

7. Yatarken ne giyersiniz?
Kesinlikle pijama. Gecelik kış için uygun değil zaten üşüyoruz yahu. Amma lakin yaz için pek ideal.

8. Sizi gülümseten bir şeyleri bizimle paylaşır mısınız?
Ben bu aralar Onur'un kurduğu enteresan cümlelere şaşırıp, gülüyorum. Oyuncaklarını topla diyorum. Kolunu göstererek "çok yorgunum kemiklerim ağrıyor" diyor sıpa :))

9. Hangi alanda iyi olmak isterdiniz?
İyi bir fotoğraf sanatçısı olmak isterdim. Emekli olunca bir sahil kasabasına yerleşip, fotoğraf sanatıyla uğraşmak kulağa çok hoş geliyor değil mi?

10. Bize biraz güçlü yönlerinizden bahseder misiniz?
Mükemmelliyetçi olmak zaman zaman zarar verse de öyleyim yapacak bişey yok. Bi de çok mütevaziyim onu atlamayayım. İnsanlarla iletişim kurmayı eğer istiyorsam iyi kıvırıyorum bu işi ;)

11. Biraz da zayıf yönlerinizden?
Annemi kaybettiğim günden beri anneli olan bütün muhabbetler duygulandırıyor beni. En zayıf olduğum başka konu evlatlarıma karşı sanırım. Hiç kıyamıyorum bücürlere...

12. İlk arabanız neydi? Peki ya şuan kullandığınız araç?
Lise ikideydim 90'lı yıllarda ilk arabam Doğan Slx'di. Hey gidi gençlik heyyyy.
Şimdiki arabamız beyaz bir Yaris, her ne kadar bagajı küçük diye eşim bana kızsa da seviyorum ben onu herşeyiyle :)

13. Favori şiiriniz ya da sizin için anlamı olan bir şiir var mı?
Şiirle hiç aram yoktur. 

14. Özel bir yeteneğiniz var mı?
Özel hımm hakikaten çok iddialı. Sanırım yok, bilemedim.

15. Favori mevsiminiz hangisi? Neden?
İlkbahar en favorim mevsimin. Ağaçlar çiçek açıp, kuşlar cıvıldaşıyor, doğa uyanıyor ya işte benim de ruhum tazeleniyor sanki :P

Aaa bitti mi şöyle iyiydik sorular çok keyifliydi. Teşekkürler Esracım beni de mimlediğin için. Kimleri mimlesem bilemedim. Keyifli bir challenge isteyen, vakti olan herkesler yapsın o vakit... 

8 yorum:

  1. Yazması da okuması da eğlenceli di mi :)
    Laf aramızda Esra'da 15 soru daha vardı, ben görmemişim, sen de görmedin sanırım :)
    O da bi ara ikinci challenge olur artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet görmedim fotoğraf olarak görünen kısımdaydı sanırım ben Esra'dan kopyaladım soruları :)
      Çok eğlendim yaparken bir ara onu da yaparız ;)

      Sil
  2. Kalben mi? Hastasıyım :))) Hayat şarkısını Burcu'nun söylediğini bilmiyordum iyi mi :)))
    Şu anda radyoda Olur O Zaman çalıyor ahahahaaaa... Tesadüfe bak...

    Şu challenge i bende yapıcm bi ara :)
    Okumak çok eğlenceli...



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet Şebnem sende yapmalısın seninkini okurken de çok eğleneceğimizden hiç şüphem yok :)

      Sil
  3. Çok mu çok güzel bir mim olmuş. Elinize ve yüreğinize sağlık. Allah anne ve babanızın mekanını cennet eylesin. Allah sizlere sabırlar versin ve çocuklarınıza bağışlasın. Ortak noktamız varmış. Ben de küçükken peçete koleksiyonu yapmıştım şimdi atmaya kıyamıyorum :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman bir amiiiiin diyeyim öncelikle :) Beğenmenize sevindim vaktiniz olursa siz de yapın çok eğlenceli yapması da okuması da ;)

      Sil
  4. Güzel bir mimmiş, sizi biraz daha yakından tanıdık.Biz de kaplumbağanın gözlerinden öpüyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Iyyy bence öpmeden önce bi daha düşün :))

      Sil

Okuduysanız ve yorum bırakırsanız sevinirim :)